bednet

Hey allemaal, eergisteren was het rommelmarkt in de Go-Shil (dat is de basisschool waar ik vroeger naar school ging), en stond ik daar met mijn standje voor Bednet (www.bednet.be). Wat is Bednet? Bednet zorgt ervoor dat kinderen en jongeren die tijdelijk wegens ziekte niet naar school kunnen, de les in hun klas live kunnen volgen, van thuis uit. Waarom Bednet? Omdat ik het belangrijk vind dat kinderen naar school kunnen gaan. En kinderen die zo’n ernstige ziekte hebben, kunnen soms niet naar school gaan! Dan wordt er een camera in de klas gezet en kan het kindje met een headset de les blijven volgen. Echt een top-uitvinding! Om dit initiatief te ondersteunen verkoop ik zelfgemaakte armbandjes en papieren bloemen (zie foto) voor een vrije bijdrage.

Ik verkoop niet alleen op rommelmarkten maar ook op straat aan wandelaars en fietsers. Dan zet ik mijn standje daar en overtuig ik de mensen Bednet te steunen. Dat brengt ook wel veel op, en is bovendien erg leuk om te doen! De opbrengst van de verkoop zal ik persoonlijk overhandigen aan Music For Life.

Ik hoop dat ik jullie nu geïnspireerd heb, en dat jullie een eigen initiatief opstarten voor het goede doel! Weet je nog niet welk goede doel, kijk dan even op Music For Life (https://dewarmsteweek.stubru.be/goededoelen).

Veel plezier!

AYCO

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. absolutayco schreef:

    Als één van jullie nog een ideeën heeft voor een volgende blog laat het dan zeker weten in de reacties!!!

    Like

Geef een reactie

