kerst-types

on

Hallo allemaal, binnenkort is het weer kerst en iedereen viert dat op zijn eigen manier. Ik heb voor jullie een aantal types opgesomd van personen die je zou kunnen ontmoeten op een kerstfeest!

1 de cosy persoon

img_5133

Deze persoon houdt van gezelligheid en warmte die kerst met zich meebrengt.

2 de eter

img_5134

Deze persoon eet de hele dag door en houdt al het lekkers voor zichzelf.

3 de slaper

img_5138

 Deze persoon krijgt maar niet genoeg van slapen, en valt altijd in slaap bij het eten.

4 de chique persoon

img_5144

 Deze persoon komt in zijn kostuum naar het kerstfeest en beweegt nauwelijks.

5 de stress persoon

img_5168

Deze persoon heeft altijd het meeste stress. Alles moet in orde zijn!

Voilà, dit was mijn blog en als je jezelf herkent in één van deze personen laat het dan zeker even weten in de reacties!!!

2 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Paula De Ronge schreef:

    Ik ben een beetje van 1 en een beetje van 5 ,ik hou van de gezelligheid maar wil ook alles inorde hebben 😊 Ik vind jouw blog de max. Goed gadaan met die foto’s erbij ! Super !👍💋😘❤

    Liked by 1 persoon

  2. Zomer schreef:

    Super leuk Ayco xx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

